ΜΕΤΑΦΥΤΕΥΣΗ ΔΕΝΤΡΩΝ
Ο Δήμος Λάρνακα ενημερώνει ότι το Τμήμα Πρασίνου έχει πρόσφατα προβεί στην εκρίζωση και μεταφύτευση δέντρων που βρίσκονταν επί της Λεωφόρο Αγίων Ανάργυρων. Η ενέργεια αυτή κρίθηκε αναγκαία καθότι το Συμβούλιο Αποχετεύσεων Λάρνακας θα αρχίσει έργα αναβάθμισης των οχετών όμβριων...












