Ο Δήμος Λάρνακας ενημερώνει το κοινό ότι από αύριο, Τρίτη 3 Ιουνίου 2025, ο Χώρος Στάθμευσης της Δημοτικής Αγοράς θα λειτουργεί κανονικά και θα είναι πλήρως προσβάσιμος στο κοινό.
Ευχαριστούμε το κοινό για την κατανόηση και τη συνεργασία κατά τη διάρκεια των εργασιών.
ΛΑΡΝΑΚΑ, 2 Ιουνίου 2025

