Η Υγειονομική Υπηρεσία του Δήμου Λάρνακας ενημερώνει το κοινό ότι από τη Δευτέρα, 2 Μαρτίου 2026, όλες οι πληρωμές που αφορούν την Υπηρεσία και διεκπεραιώνονται στα γραφεία της στο Δημοτικό Μέγαρο, επί της Λεωφόρου Αθηνών, θα πραγματοποιούνται ΜΟΝΟ με τραπεζική κάρτα.
Διευκρινίζεται ότι δεν θα γίνονται δεκτές πληρωμές με μετρητά.
Υπενθυμίζεται ότι η Υπηρεσία στεγάζεται στον 3ο όροφο του Δημοτικού Μεγάρου.
Σας ευχαριστούμε για τη συνεργασία.
ΛΑΡΝΑΚΑ, 27 Φεβρουαρίου 2026

